Som kompensation.

Idag har jag bemästrat min springare och därefter ätit en lunch värdig en härskare. Den dög åt mig med andra ord. Tacopaj. Två fantastiska måltider hopslagna i en. Enastående!
Därefter begav jag mig till staden och mötte vänner. Sådana har jag många utav.
Vi tog oss hela vägen från nordstan till panduro, en dagsmarsch för de flesta men blott en kort promenad för oss. Där införskaffade jag nödvändiga ting då jag blivit pysslig på sistone. Kan visa mina kreationer vid ett senare tillfälle. Typ ikväll. Sedan fastnade vi på Rock Houses ovanvåning där vi återupplivade draw some. Ty vi är trendsättare utan dess like.
--
Då varken Alven eller min grabb har tid för mig denna afton kompenserade jag åtminstone den enes fråvaro med detta:
ADIOS.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback