Ett litet bakverk.

Okej att kaniner är söta över lag, men Hugo lyckades ju hitta den gulligaste fluffigaste bästaste lilla gnagaren på jorden.
En Liten Kringla.

Passa dig.


Sorry mannen.

Min lust att skämma bort er med mina enastående ord har dalat och tycks inte vilja klättra upp på toppen igen.
Men jag ska försöka. Har undvikit datorn som om den vore en klasskompis från mellanstadiet som man råkar sätta sig nära på bussen.
Jag är nu mera gräsätare på grund av några sekunder av en film och nu kan jag inte äta kött utan att må illa. Den som stöttar mig mest är förvånande nog min fantastiska fader som väl är mer eller mindre köttfantast.
- Igår tog jag för första gången på länge tag i en pensel och akrylfärg och kladdade för fullt. Med tanke på att jag inte gjort något liknande förr så är jag tillfredsställd med resultatet.