Vill inte.

Blir så nedstämd av att se blogg.se's startsida..
ALLA bloggar om mode/skönhet, foto, inredning eller hur man bakar små fina muffins eller var man kan köpa små fina saker.
Är det jag som gör fel?
Nä, det är nog ni som är tråkiga. För jag är ju så jävla rolig va.
Denna måndag har jag tillbringat i mitt slott utom när jag var tvungen att bege mig till stallet för att hjälpa Uttern att skydda vår ädle springare från den livsfarliga halkan. Utterfan klarar inget själv. Men hon kan vara rätt bra att ha ändå.
Anledningen till att jag hållt mig från skolan är en smärta som flyttat in i min mage. Den ska vräkas. På momangen, med Ipren.
Ååh jag orkar inte blogga. Det är ju inte kul längre.
Alla bara fotograferar, bakar och har kläder och smink på sig. Är det det enda som finns att göra?
Nä. Men vad annars utöver hej-här-är-min-dag-visst-är-ni-intresserade.
Får komma på något.
Tillsvidare, en katt några pungkulor fattigare men en tratt rikare:
+ en bild på mig för att jag tycker om mig själv så jävla mycket.
ADJÖ.

Metalmat.

Idag åt jag svart spagetti till middag.

Metal.
Idag på svenskalektionen höll jag ett enastående tal.
Av någon märklig anledning drabbades jag av ett plötsligt ansvar av nervositet och stod där bakom talarstolen och darrade som ett litet asplöv.
Har inte upplevt denna obehagliga känsla sen fotoredovisningar med Bosse-Bus.
Kan det ha berott på att Ellens tal som var innan mitt var fantastiskt och jag kände en prestationsångest? Kan det ha varit för att jag på vagnen på väg till skolan skrev klart talet? Kan det ha varit på grund av att jag trodde att det skulle vara i 10 minuter och i sista sekund insåg att det bara var fem?
Detta förblir ett mysterium. Men jag har en konspirationsteori.
--
Idag lyxade jag till det med läppstift.
Jag finns vid Rosenlund om någon söker mig.

ADJÖ.

Hjältemod

Jag har blivit fadder åt en sån här:

Skänker 100 spänn i månaden från och med februari för att stödja WWF i arbetet mot utrotningen av tigern.
Oj vad jag är fantastisk.
http://www.wwf.se/insamlingsportal/fadderskap/tigerfadder/1346719-tiger-start
--
Stiften till min penna som tillhör ritplattan har rymt. Det gör mig förbaskad!
Då kan jag inte rita slott och sådant. ):
Jag vill bo i ett slott. Ett annat än det jag bor i nu vill säga.
Ett inte för stort slott med massor av tinnar och torn och balkonger och lönngångar. Med en enorm trädgård fullmed vilda djur och silverglänsande träd där fåglar i färgerna röd och indigo häckar. Indigo för att det låter så fint istället för att bara säga mörklila.
Nu ska jag skriva en enastående uppsats till samhällskunskapen! Jag är den bäste av dem alla.
Nej. Usch.
Jag kommer inte göra det nu ty jag ska leta efter de där lömska tidigare nämnda stiften.
ADJÖ.

Nej.

Men bloggarå.
Men jag vill ju inte.
Fan vad jag inte orkar, skriver ju inget av värde ändå.
Hejdå.
Nä, inte än. Ska bara säga en sak.
Jag ska bli så jävla grön.
Efter miljöfilmer artiklar och ha tagit upp ämnet i skolan ska jag bli så jävla miljömedveten va.
Ska gå in för det som fan. Hardcore.
Med tanke på att jag har medfödd förmåga att agera som hjälte och vara stark och tapper kommer jag klara det galant. Jag är ju så jävla fantastisk va.
Men jävligt trött också.
ADJÖ.

Inte som planerat.

Inte alls.
När jag skulle promenera med min springare protesterade han och slet sig. Rackarns.
Pantade burkar när jag var och handlade med mor, fick inte pengarna.
Har inte läst världens bästa bok. Istället kollade jag på Love Actually, pinsamt gullig och mysig. :( Så fint.
Myser i soffan med Figgeliten.
Myste. Han stack nu. Svikaren.
Fy fan vilket trist inlägg. Whatever jag är cool ändå.
Har köpt svart spagetti. Så. Jävla. Metal.
ADJÖ.

Måndagsmys.

Drar till med en riktigt fjollig "Att göra lista".
1. Plocka undan i källaren efter nattens aktiviteter.
2. Gå upp till min ädle springare och gå på promenad med denne.
3. Panta burkar och tjäna en jävla massa kosing.
4. Komma hem och äta någon form av lunch.
5. Städa akvariet.
6. Dricka te, svepa in mig i mitt zebraskinn och läsa världens bästa bok.
OH SÅ SPÄNNANDE.
Drar även till med en ett år gammal bild för att det är nyår och sånt.
Älskar att man ser hur jävla sne min näsa faktiskt är på den här bilden. Coolt.