Ny kamera.

Jag har införskaffat en ny kamera, ty jag är rik som ett troll och har råd med sådana materiella nöjen. 
En Canon eos 600D. Den är fin och duger åt mig.
Djur är min enda rekvisita. Deal with it.
--
Jakobs Irmelin
--
Kringlan
--
--
Detta är ingen fantastisk bild. Men Bullen har däremot en fantastisk mustasch som jag tycker att vi alla ska ägna en minut åt att beundra.
--
Puss på er alla kompisar! :*
Skoja bara, fuck you.

Agendan

Idag ska jag tämja mitt vilda hår. Det lär bli en hård strid.

Nej.

VARFÖR I HELVETE SKULLE DEN VARA MAGISK?! Idiot. Jag blir så jävla arg. Jag som skulle sova nu. Kommer bara drömma arga drömmar. ARGA.

Outfit.

Har inget av värde att skriva denna afton så jag låter därför istället visa upp dagens outfit med tillhörande accessoar.
--
Så här såg Kringlan ut idag. Han hade glömt att kamma sig.
Han har växt som fan. Men är fortfarande en plutt bredvid Bullen.
--
Godnatt.

Mr. Oversmart

Läste precis några gamla inlägg på bloggen. Jag är ju fan ett geni och så jävla rolig därtill.

Tillbaka.

Jag är tillbaka. Publikens jubel.
Har inget intressant att skriva om men lyckades förstå mig på det där med design en aning och har därför en anständig blogg här igen. Även om designen kanske inte är den snyggaste. Hah vem fan försöker jag lura? Ingen kan väl undgå dess skönhet. Blev nöjd.
-
Var på tumblr ett tag med Tjurskit, men då kan man inte se om någon faktiskt läser det man skriver så det är inte alltid så väldans kul. Ja, vi behöver alla bekräftelse. Kanske inte jag men vill inte verka märkvärdig och dumförklara er andra helt öppet.
Så om någon läser detta (utöver Helén och Mathilda) är det kanske värt att fortsätta. Fast vem skulle inte vilja läsa de ord som formas med min fenomenala hjärna.
Ska bara komma igång nu också. Tips på vad jag ska skriva om? :P
Jag behöver inte era värdelösa tips.
Nu ska jag gå och hämta min kanin.
ADIOS.